Rafał Szewczak

Specjalizuję się w rozwoju kompetencji trenerskich i coachingowych.

Od wielu lat szkolę i wspieram w rozwoju innych trenerów i coachów. Jestem współautorem programu nauczania w Studium Zawodowym Trenera Zmiany oraz Studium Zawodowym Coacha Biznesu. Jako Dyrektor Programowy odpowiadam za jakość kształcenia w Szkole Coachingu Zespołowego i Grupowego i zgodność programu z wymogami akredytacyjnymi International Coach Federation oraz z wymogami akredytacyjnymi Izby Coachingu.

Przygotowuję icflogo07coachów do akredytacji na poziomie Associate Certified Coach (ACC) oraz do akredytacji Izby Coachingu. Superwizuję trenerów. Prowadzę treningi interpersonalne. Posiadam rekomendację I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

Jestem współwłaścicielem Pracowni Coachingu NOVO oraz właścicielem firmy szkoleniowo-doradczej ARS MENTORIS. Przez 5 lat współtworzyłem markę Grupy SET. Byłem Dyrektorem Programowym Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachów Biznesu Akademii SET oraz Europejskiej Szkoły Trenerów Grupy SET. Budowałem wewnętrzne programy rozwoju trenerów w takich firmach jak: Telekomunikacja Polska, Provident Polska, SKOK Stefczyka, ND Logistics, BGŻ, Tax Care, Kredyt Bank, Lukas Bank, ZUS, Maspex.

Prowadzę własną praktykę coachingową, zarówno w obszarze life coachingu jak i coachingu biznesowego.  Tworzę programy szkoleniowe i materiały merytoryczne wspierające rozwój trenerów i coachów. Jestem psychologiem. Jestem zrzeszonym w International Coach Federation, European Mentoring and Coaching Council oraz Polskim Towarzystwie Psychologicznym.

Pracuję w oparciu o następujące podejścia:

  • w szkoleniach – szkolenia oparte na dowodach, model SET, model efektywnego treningu NOVO;
  • w coachingu – coaching oparty na dowodach, model CoachWise, model GROW, model kompetencji coacha Grupy SET, model kompetencji coacha NOVO;
  • w counsellingu – Gestalt, podejście skoncentrowane na rozwiązaniu, transteoretyczny model zmiany, model Globalnego Coachingu.

Obszary mojej specjalizacji trenerskiej:

    • umiejętności trenerskie – prowadzenie szkoleń i procesów rozwojowych przygotowujących kompleksowo do roli trenera biznesu oraz trenera umiejętności psychospołecznych,
    • life coaching i coaching biznesowy – prowadzenie szkoleń i procesów rozwojowych przygotowujących do roli coacha biznesu oraz coacha grupowego i zespołowego,
    • treningi interpersonalne i praca na procesie – prowadzenie psychospołecznych warsztatów rozwojowych,
    • coaching grupowy i zespołowy – prowadzenie grup coachingu grupowego dla osób zainteresowanych budowanie własnego biznesu szkoleniowego, wspieranie w efektywności zespołów w organizacjach biznesowych,
    • projektowanie efektywnych procesów rozwojowych – budowanie w organizacjach kompleksowych programów wdrożeniowych i rozwojowych dla kadry menedżerskiej
      i pracowników sprzedaży,
    • przywództwo i umiejętności menedżerskie – prowadzenie szkoleń i indywidualnych procesów rozwojowych dla menedżerów w organizacjach.

Zapraszam do kontaktu – tel. +48 502 709 208, e-mail: rafal.szewczak@pracownianovo.pl

Moje przygotowanie merytoryczne:

Jestem akredytowanym coachem ICF na poziomie Professional Certified Coach (PCC).

  • Wydział Psychologii, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej – psycholog
  • Podyplomowe Studia Socjoterapii, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie,
  • Studium Pomocy Psychologicznej, Instytut Psychologii Zdrowia PTP,
  • ABC Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniu, Centrum Terapii Krótkoterminowej,
  • CoachWise Essentials™, Coaching Center,
  • CoachWise Equipped™, Coaching Center,
  • CoachWise Proficiency™, CoachWise SA,
  • Psychologia Coachingu, Centrum Otwartej i Multimedialnej Edukacji Uniwersytetu Warszawskiego,
  • Metodyka doskonalenia umiejętności interpersonalnych, Centrum Otwartej i Multimedialnej Edukacji Uniwersytetu Warszawskiego.
  • Program rozwoju kompetencji trenerskich w Telekomunikacji Polskiej – ukończone szkolenia licencyjne:
    • Telefoniczna obsługa Klienta
    • Upselling, czyli sprzedaż przez telefon
    • Utrzymanie Klienta
    • Sztuka obsługi reklamacji
    • Sprzedaż wiązana i uzupełniająca
    • Ofensywne techniki sprzedaży
    • Prospecting – budowanie rynku usług
    • Rola menedżera we wdrażaniu standardów sprzedaży
    • Budowanie relacji z partnerami biznesowymi
  • Ukończenie wielu szkoleń menedżerskich i specjalistycznych z zakresu sprzedaży, obsługi Klientów i umiejętności menedżerskich.

Opinie o mojej pracy i o mnie:

Moje strony WWW: